Måste man ha en rubrik?

Mhh.. Måste man det? Jag kommer faktiskt aldrig på en bra rubrik när jag ska blogga
eller överhuvudtaget, så har jag svårt att komma på en bra rubrik.
Jaja, nu är det ju sista dagen på lovet eftersom att imorgon är det ju lördag,
så det är ganska tråkigt för jag gillar lov. Det är skönt att komma hem
efter träningen och bara sätta sig vid datan och inte plugga men det måste men ju ändå.
I onsdags eller något var jag hos tandläkaren och fick reda på att jag har två hål i mina tänder
och tre som är "på gång". Jag kommer snart att gå och borra det första hålet. Men när vet jag inte riktigt.
För ungefär två veckor sedan fångade jag en fisk. Det ska tydligen vara en blandning mellan en forell och en röding. JAG DROG UPP DEN. Mamma och pappa åt upp den men jag köpte annan fisk från affären hahha.
Det var en ädelfisk, som är ganska ovanlig. En laxfisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0