ÅH GUBBJÄVEL!

Seriöst, varför kom ni inte och räddade mig :c? Jag satt på bussen, så kom en gubbe och satte sig bredvid mig. Sen efter 2 minuter så blev jag sjukt trött på honom, han satt och suckade, smackade och hostade _JÄMNT_  så hade jag ingen plats för han tog typ all plats. Jag var ville bara daska till honom O.O Aja, på lunch rasten i dag i skolan så åkte jag till kicks med tåget från gamla stan och köpte Clear up-strips. Det är som typ vita plåster som man sätter på ställen där man har poormaskar eller finnar ( poormaskar är _INTE_ maskar xD ) kostade 55 spänn för 6 sånna där clear up-stripes, undrar om det är värt det :o Aja, vad gör ni :D?

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom :)



Förresten skulle du kunna hjälpa mig att vinna den här tävlingen

http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-jenny, jag ledde förrut , men Nu har tvåan kommit ikapp mig, tror att han fuskat men skit samma.så det skulle betyda jätte mkt om du la ner 2

sekunder på mi goch rösta ! självklart får du en länkning som tack !:)

2011-05-12 @ 18:21:57
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥



sv; tack så mkt, jag länkar dig senare idadag:)

om du fixar så att 20 av dina vänner röstar på min bild så kan jag länka dig i ett

eget inägg om du vill? asså att jag skriver lite om din blogg och så , det är sista dagen på tävlingen idag: )

2011-05-14 @ 12:09:54
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0